Paparizou Forum - Moved to paparizouforum.com
Paparizou Forum is an international community for all fans of Elena Paparizou. We offer news, discussions, exclusive media (videos ad pictures), competitions and a forum full of great people. Come and join us to taste the ultimate paparicious experience.

Join the forum, it's quick and easy

Paparizou Forum - Moved to paparizouforum.com
Paparizou Forum is an international community for all fans of Elena Paparizou. We offer news, discussions, exclusive media (videos ad pictures), competitions and a forum full of great people. Come and join us to taste the ultimate paparicious experience.
Paparizou Forum - Moved to paparizouforum.com
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Helena uppträder i en bouzoukia-klubb i vinter ?

4 posters

Go down

Helena uppträder i en bouzoukia-klubb i vinter ? Empty Helena uppträder i en bouzoukia-klubb i vinter ?

Post  Linen Tue Jun 05, 2012 9:48 pm

Helena kommer i vinter uppträda i en bouzoukia-klubb i Grekland i vinter med den grekiska sångerskan Natasa Theodoridou. Det finns ingen information om hur länge dessa uppträdanden håller på men i många fall börjar vintersäsongen i dessa nattklubbar, runt en oktober/november och kan sluta vid påsken.
Linen
Linen
Paparizoid
Paparizoid

<b>Posts</b> 2103
<b>Location</b> Narnia

http://www.twitter.com/IviSweden

Back to top Go down

Helena uppträder i en bouzoukia-klubb i vinter ? Empty Re: Helena uppträder i en bouzoukia-klubb i vinter ?

Post  Samuel Tue Jun 05, 2012 10:19 pm

Det är inte bekräftat helt å hållet så du får gärna lägga dit ett frågetecken i rubriken. smile
Samuel
Samuel
Spamarizou
Spamarizou

<b>Posts</b> 12471
<b>Location</b> Sweden

Back to top Go down

Helena uppträder i en bouzoukia-klubb i vinter ? Empty Re: Helena uppträder i en bouzoukia-klubb i vinter ?

Post  Miranda Tue Jun 05, 2012 10:50 pm

Om det visar sig vara sant så är det väl kul, men eftersom dessa framträdanden antagligen kommer vara ganska tätt inpå varandra, så blir det nog inte mycket utrymme till en internationell karriär. Och eftersom hon ska turnera i sommar, lämnar det bara hösten till att satsa på den karriären. Blir nog inte så mycket mer detta år för oss.
Miranda
Miranda
Paparizoid
Paparizoid

<b>Posts</b> 2277
<b>Location</b> Planet Jedward

http://mirandamik.wordpress.com/

Back to top Go down

Helena uppträder i en bouzoukia-klubb i vinter ? Empty Re: Helena uppträder i en bouzoukia-klubb i vinter ?

Post  Samuel Tue Jun 05, 2012 11:03 pm

Miranda wrote:Om det visar sig vara sant så är det väl kul, men eftersom dessa framträdanden antagligen kommer vara ganska tätt inpå varandra, så blir det nog inte mycket utrymme till en internationell karriär. Och eftersom hon ska turnera i sommar, lämnar det bara hösten till att satsa på den karriären. Blir nog inte så mycket mer detta år för oss.

Om det är sant och hon kommer vara på denna klubb, då blir det nog ingen svensk comeback i år, nej. Men mellan sommarturnen och dessa klubbframträdanden län hon alltid arbeta på comebacken.
Samuel
Samuel
Spamarizou
Spamarizou

<b>Posts</b> 12471
<b>Location</b> Sweden

Back to top Go down

Helena uppträder i en bouzoukia-klubb i vinter ? Empty Re: Helena uppträder i en bouzoukia-klubb i vinter ?

Post  Miranda Tue Jun 05, 2012 11:13 pm

det hoppas jag att hon gör.
Miranda
Miranda
Paparizoid
Paparizoid

<b>Posts</b> 2277
<b>Location</b> Planet Jedward

http://mirandamik.wordpress.com/

Back to top Go down

Helena uppträder i en bouzoukia-klubb i vinter ? Empty Re: Helena uppträder i en bouzoukia-klubb i vinter ?

Post  Horgu13 Tue Jun 05, 2012 11:23 pm

Jag hoppas inte det.Jag hoppas att hon gör något annat.
Horgu13
Horgu13
Paparicious
Paparicious

<b>Posts</b> 819
<b>Location</b> Alemania

Back to top Go down

Helena uppträder i en bouzoukia-klubb i vinter ? Empty Re: Helena uppträder i en bouzoukia-klubb i vinter ?

Post  Miranda Tue Jun 05, 2012 11:26 pm

Det gör jag med. Men det är inte jag som bestämmer vad hon ska göra. Hon gör bara vad hon anser vara bäst för henne, och jag respekterar det.
Miranda
Miranda
Paparizoid
Paparizoid

<b>Posts</b> 2277
<b>Location</b> Planet Jedward

http://mirandamik.wordpress.com/

Back to top Go down

Helena uppträder i en bouzoukia-klubb i vinter ? Empty Re: Helena uppträder i en bouzoukia-klubb i vinter ?

Post  Horgu13 Tue Jun 05, 2012 11:30 pm

Ja, det är problemet.
Horgu13
Horgu13
Paparicious
Paparicious

<b>Posts</b> 819
<b>Location</b> Alemania

Back to top Go down

Helena uppträder i en bouzoukia-klubb i vinter ? Empty Re: Helena uppträder i en bouzoukia-klubb i vinter ?

Post  Samuel Tue Jun 05, 2012 11:57 pm

Horgu13 wrote:Jag hoppas inte det.Jag hoppas att hon gör något annat.
Menar du att du vill se henne göra något annat än bouzouka?
Isåfall håller jag med dig.
Samuel
Samuel
Spamarizou
Spamarizou

<b>Posts</b> 12471
<b>Location</b> Sweden

Back to top Go down

Helena uppträder i en bouzoukia-klubb i vinter ? Empty Re: Helena uppträder i en bouzoukia-klubb i vinter ?

Post  Miranda Wed Jun 06, 2012 12:01 am

Jag vill också det.
Miranda
Miranda
Paparizoid
Paparizoid

<b>Posts</b> 2277
<b>Location</b> Planet Jedward

http://mirandamik.wordpress.com/

Back to top Go down

Helena uppträder i en bouzoukia-klubb i vinter ? Empty Re: Helena uppträder i en bouzoukia-klubb i vinter ?

Post  Horgu13 Wed Jun 06, 2012 4:44 pm

Svenskjäveln wrote:
Horgu13 wrote:Jag hoppas inte det.Jag hoppas att hon gör något annat.
Menar du att du vill se henne göra något annat än bouzouka?
Isåfall håller jag med dig.

Ja det är vad jag ville
Horgu13
Horgu13
Paparicious
Paparicious

<b>Posts</b> 819
<b>Location</b> Alemania

Back to top Go down

Helena uppträder i en bouzoukia-klubb i vinter ? Empty Re: Helena uppträder i en bouzoukia-klubb i vinter ?

Post  Samuel Fri Aug 10, 2012 3:22 am

Nu har Helena i en grekisk intervju bekräftat att hon kommer sjunga i en bouzouka-klubb i vinter. (Mer information om du klickar på denna länk.)

Vad tycker ni om det? smile

Samuel
Samuel
Spamarizou
Spamarizou

<b>Posts</b> 12471
<b>Location</b> Sweden

Back to top Go down

Helena uppträder i en bouzoukia-klubb i vinter ? Empty Re: Helena uppträder i en bouzoukia-klubb i vinter ?

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum