Paparizou Forum - Moved to paparizouforum.com
Paparizou Forum is an international community for all fans of Elena Paparizou. We offer news, discussions, exclusive media (videos ad pictures), competitions and a forum full of great people. Come and join us to taste the ultimate paparicious experience.

Join the forum, it's quick and easy

Paparizou Forum - Moved to paparizouforum.com
Paparizou Forum is an international community for all fans of Elena Paparizou. We offer news, discussions, exclusive media (videos ad pictures), competitions and a forum full of great people. Come and join us to taste the ultimate paparicious experience.
Paparizou Forum - Moved to paparizouforum.com
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Helena På Stockholm Pride 1:a Augusti

3 posters

Go down

Helena På Stockholm Pride 1:a Augusti Empty Helena På Stockholm Pride 1:a Augusti

Post  Ελένη Mon Jul 15, 2013 8:09 pm

Helena Paparizou ska uppträda på Stockholm Pride någon gång mellan 18:30 - 23:30 med My Number One och Ev Save Me (This Is An SOS)


Ελένη
Ελένη
Can Dance The Mambo
Can Dance The Mambo

<b>Posts</b> 406
<b>Location</b> Greece, Sweden

Back to top Go down

Helena På Stockholm Pride 1:a Augusti Empty Re: Helena På Stockholm Pride 1:a Augusti

Post  Samuel Mon Jul 15, 2013 10:56 pm

Eventuellt "Save me"?
Jag hoppas verkligen hon sjunger den. Annars så blir det inte lika bra marknadsföring för hennes kommande album om hon inte sjunger den.
Samuel
Samuel
Spamarizou
Spamarizou

<b>Posts</b> 12471
<b>Location</b> Sweden

Back to top Go down

Helena På Stockholm Pride 1:a Augusti Empty Re: Helena På Stockholm Pride 1:a Augusti

Post  Ελένη Tue Jul 16, 2013 2:43 am

Svenskjäveln wrote:Eventuellt "Save me"?
Jag hoppas verkligen hon sjunger den. Annars så blir det inte lika bra marknadsföring för hennes kommande album om hon inte sjunger den.

Jag hoppas också att hon gör det..
Ελένη
Ελένη
Can Dance The Mambo
Can Dance The Mambo

<b>Posts</b> 406
<b>Location</b> Greece, Sweden

Back to top Go down

Helena På Stockholm Pride 1:a Augusti Empty Re: Helena På Stockholm Pride 1:a Augusti

Post  Linen Sat Jul 20, 2013 7:43 am

Hoppas jag med smile

Förhoppningsvis så kan jag gå dit smile Anmälde mig som volontär men tror det är försent men det skulle vara så awesome för Zlata ska också vara där och en massa andra bra artister smile
Linen
Linen
Paparizoid
Paparizoid

<b>Posts</b> 2103
<b>Location</b> Narnia

http://www.twitter.com/IviSweden

Back to top Go down

Helena På Stockholm Pride 1:a Augusti Empty Re: Helena På Stockholm Pride 1:a Augusti

Post  Ελένη Sat Jul 20, 2013 7:46 am

Linen wrote:Hoppas jag med smile

Förhoppningsvis så kan jag gå dit :)Anmälde mig som volontär men tror det är försent men det skulle vara så awesome för Zlata ska också vara där och en massa andra bra artister smile

Jag kommer ge status hur det går..
jag blev ju antagen.. så.. jag ska ta bilder och filma smile
Ελένη
Ελένη
Can Dance The Mambo
Can Dance The Mambo

<b>Posts</b> 406
<b>Location</b> Greece, Sweden

Back to top Go down

Helena På Stockholm Pride 1:a Augusti Empty Re: Helena På Stockholm Pride 1:a Augusti

Post  Linen Mon Jul 22, 2013 8:15 am

Är du också volontär? coolt smile Hoppas de antar mig med de ringde idag men råkade ha telefonen på flygplansläge just idag oops Embarassed 
Linen
Linen
Paparizoid
Paparizoid

<b>Posts</b> 2103
<b>Location</b> Narnia

http://www.twitter.com/IviSweden

Back to top Go down

Helena På Stockholm Pride 1:a Augusti Empty Re: Helena På Stockholm Pride 1:a Augusti

Post  Ελένη Mon Jul 22, 2013 8:31 am

Linen wrote:Är du också volontär? coolt :)Hoppas de antar mig med de ringde idag men råkade ha telefonen på flygplansläge just idag oops Embarassed 

jag ska sälja biljetter...
och jag fick ledigt när Helena ska uppträda <3
Ελένη
Ελένη
Can Dance The Mambo
Can Dance The Mambo

<b>Posts</b> 406
<b>Location</b> Greece, Sweden

Back to top Go down

Helena På Stockholm Pride 1:a Augusti Empty Re: Helena På Stockholm Pride 1:a Augusti

Post  Linen Mon Jul 22, 2013 8:39 am

coolt Very Happy smile

Ska ringa upp dem imorrn och kolla vad de ville smile
Linen
Linen
Paparizoid
Paparizoid

<b>Posts</b> 2103
<b>Location</b> Narnia

http://www.twitter.com/IviSweden

Back to top Go down

Helena På Stockholm Pride 1:a Augusti Empty Re: Helena På Stockholm Pride 1:a Augusti

Post  Ελένη Mon Jul 22, 2013 8:41 am

Linen wrote:coolt Very Happy:)

Ska ringa upp dem imorrn och kolla vad de ville smile


Hoppas att du blir antagen Very Happy
Ελένη
Ελένη
Can Dance The Mambo
Can Dance The Mambo

<b>Posts</b> 406
<b>Location</b> Greece, Sweden

Back to top Go down

Helena På Stockholm Pride 1:a Augusti Empty Re: Helena På Stockholm Pride 1:a Augusti

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum