Vad vill du att Helena gör i Sverige 2012?
4 posters
Paparizou Forum - Moved to paparizouforum.com :: Non English Discussions :: Swedish Fans Section - Diskutera om Helena på svenska
Page 1 of 1
Vad vill du att Helena gör i Sverige 2012?
Vad hoppas du på att Helena kommer göra i Sverige under 2012? Släppa nytt album, turnera i Sverige? Vad tror du?
Re: Vad vill du att Helena gör i Sverige 2012?
Hehe.
För det första hoppas jag att hon kommer komma långt i Let's Dance. Men det enda hon kan göra där är att göra sitt bästa och sedan hoppas på tur. För det behöver man!
Sen annars hoppas jag också att när hon släpper en ny låt, som förhoppningsvis är 2012. Så släpper hon också den i Sverige och försöker verkligen promota låten överallt och även där göra sitt bästa. Kanske vara på någon turné också.
Sen 2013 hoppas jag på att hon kommer göra ännu mer saker i Sverige. Men det behöver vi inte ta upp redan nu!
Vad hoppas du själv på Miranda?
För det första hoppas jag att hon kommer komma långt i Let's Dance. Men det enda hon kan göra där är att göra sitt bästa och sedan hoppas på tur. För det behöver man!
Sen annars hoppas jag också att när hon släpper en ny låt, som förhoppningsvis är 2012. Så släpper hon också den i Sverige och försöker verkligen promota låten överallt och även där göra sitt bästa. Kanske vara på någon turné också.
Sen 2013 hoppas jag på att hon kommer göra ännu mer saker i Sverige. Men det behöver vi inte ta upp redan nu!
Vad hoppas du själv på Miranda?
Samuel- Spamarizou
- 12471
Sweden
Svenskjäveln wrote:Hehe.
Jag håller verkligen tummarna för henne i Let's Dance. Hoppas verkligen att hon tar sig till toppen! men vi vet att hon kommer göra sitt bästa, och det är allt hon kan göra
Jag hoppas också att en ny singel kommer släppas sedan, förhoppningsvis i Sverige också och inte bara i Grekland. Sedan hoppas jag verkligen på en turné, spelar ingen roll hur stor eller liten den är, bara hon har några stycken. Skulle också vilja se henne lite mer på tv och höra lite mer av henne på radion.
Jo, jag hoppas också att hennes kommande Engelska låtar också släpps i Sverige och får som sagt "promotion". Sen tror jag det inte kommer bli en stor turné i år i.a.f.
Hon kommer ju vara på en turné i Grekland och en till turné tror jag inte hon hinner med.
Men vad hoppas och tror ni andra då?
Hon kommer ju vara på en turné i Grekland och en till turné tror jag inte hon hinner med.
Samuel- Spamarizou
- 12471
Sweden
Svenskjäveln wrote:Jo, jag hoppas också att hennes kommande Engelska låtar också släpps i Sverige och får som sagt "promotion". Sen tror jag det inte kommer bli en stor turné i år i.a.f.
Nä, kanske det blir någon i Sverige nästa år. Bättre sent än aldrig antar jag
Om hon hinner kan hon väl göra det. Men jag tror nog att det kan bli väldigt stressigt om hon gör det.
Samuel- Spamarizou
- 12471
Sweden
Svenskjäveln wrote:Om hon hinner kan hon väl göra det. Men jag tror nog att det kan bli väldigt stressigt om hon gör det.
Ja, i och försej. Jobbet i Grekland har väl lite högra prioritet än det i Sverige. Men hon tar det i den takten hon vill. Sakta men säkert funkar också för mig
Svenskjäveln wrote:Hehe.
+ 1
precis vad jag tycker
Men om man ska få drömma riktigt långt bort. Allsång på skansen 2012. Skulle inte det vara något!?
Samuel- Spamarizou
- 12471
Sweden
Svenskjäveln wrote:Men om man ska få drömma riktigt långt bort. Allsång på skansen 2012. Skulle inte det vara något!?
Det skulle vara coolt. Jag var på Allsång på Skansen förra året och såg Eric Saade. Men för att få bra platser så man såg, så var vi tvungna att börja köa utanför entrén till skansen vid typ 8, och dörrarna öppnade klockan tio. Sedan fick vi sitta på bänkarna där i typ 10 timmar. Men medan man väntade så repade ju alla sina nummer. Till slut kunde man hela upplägget utantill, för man hade sett de så många gånger
Hon kanske kan bli inbjuden till Sommarkrysset eller ngt också?
Det hela beror nog på om hon släpper nya låtar eller inte. Hon ska inte stressa fram ett album bara för allsång på skansen men om hon har tiden tycker jag att allsång på skansen vore grymt, samt sommarkrysset såklart! Tolv timmars väntetid, det är ju helt galet. Hur orkade ni?
Samuel- Spamarizou
- 12471
Sweden
Svenskjäveln wrote:Det hela beror nog på om hon släpper nya låtar eller inte. Hon ska inte stressa fram ett album bara för allsång på skansen men om hon har tiden tycker jag att allsång på skansen vore grymt, samt sommarkrysset såklart! Tolv timmars väntetid, det är ju helt galet. Hur orkade ni?
Precis, men hon kanske kan sjunga popular och my number one?
Vet inte hur vi orkade, vi satt mest och pratade och tittade när alla repade. Men både jag och min kompis ville ha bra platser. Dock hamnade vi bakom ett stort träd, så det blockade en del av scenen
Kanske. Men jag skulle nog faktiskt önska att hon sjunger något nyare och inte en cover som popular. Bättre att göra reklam med en ny låt, tror jag.
Samuel- Spamarizou
- 12471
Sweden
Svenskjäveln wrote:Kanske. Men jag skulle nog faktiskt önska att hon sjunger något nyare och inte en cover som popular. Bättre att göra reklam med en ny låt, tror jag.
mmm, men då kanske det inte blir något i år. Om hon ska ha en ny låt innan alla sommarshower börjar, så kommer det bli riktigt stressigt.
Vi får vänta och se!
Men om hon kommer vara i Sverige på någon festival eller något, då hoppas jag hon kommer till RIX FM festivalen. Det skulle vara kul men jag har svårt att tro att det kommer hända i år.
Men om hon kommer vara i Sverige på någon festival eller något, då hoppas jag hon kommer till RIX FM festivalen. Det skulle vara kul men jag har svårt att tro att det kommer hända i år.
Samuel- Spamarizou
- 12471
Sweden
Svenskjäveln wrote:Vi får vänta och se!
+1
vi får hoppas nästa år i värsta fall elr ngn liknande show senare i år
Det ska bli intressant och se vad för skivbolag hon kommer signa, hoppas det blir något bra svenskt skivbolag i år!
Samuel- Spamarizou
- 12471
Sweden
Svenskjäveln wrote:Det ska bli intressant och se vad för skivbolag hon kommer signa, hoppas det blir något bra svenskt skivbolag i år!
jaa
menade hoppas hon har en konsert nästa år och släpper en skiva i år typ till hösten/vintern
Men blir det inte svårare att promota skivan om hon släpper den på hösten?
Fast vad vet jag.
Fast vad vet jag.
Samuel- Spamarizou
- 12471
Sweden
Svenskjäveln wrote:Men blir det inte svårare att promota skivan om hon släpper den på hösten?
Fast vad vet jag.
kanske det
men tror inte hon hinner släppa ngn i sommar om hon inte redan börjat spela in låtar dvs
Nu när hon orättvist åkt ur Lets Dance kanske hon hinner göra mer på albumet?
Samuel- Spamarizou
- 12471
Sweden
Svenskjäveln wrote:Nu när hon orättvist åkt ur Lets Dance kanske hon hinner göra mer på albumet?
det får vi hoppas.
Miranda wrote:Svenskjäveln wrote:Nu när hon orättvist åkt ur Lets Dance kanske hon hinner göra mer på albumet?
det får vi hoppas.
+1
Ska bli intressant och se om hon hinner med något mer än turnen i Grekland. Blir nog mycket repetitioner inför det också. Om det blir något kanske det blir något litet?
Samuel- Spamarizou
- 12471
Sweden
jag hoppas att hon bara kanske gör någon liten íntervju eller är på typ Allsång på Skansen eller Sommarkrysset Skulle vara kul, även fast jag tror att det inte blir så
Någon intervju kommer nog senare då hon är redo med albumet. Sen tror jag det inte blir något allsång på skansen eller sommarkryss.
Hon kanske egentligen skulle kunna få vara med där, men hon behöver tid för det också. Tiden tror jag blir det svåraste i sommar, att många event som hon kanske skulle kunna få vara med på, kan vara svårt för henne att komma till. Tror nog det inte bara är att starta en sommarturne. Mycket repetitioner som tidigare sagt..
Hon kanske egentligen skulle kunna få vara med där, men hon behöver tid för det också. Tiden tror jag blir det svåraste i sommar, att många event som hon kanske skulle kunna få vara med på, kan vara svårt för henne att komma till. Tror nog det inte bara är att starta en sommarturne. Mycket repetitioner som tidigare sagt..
Samuel- Spamarizou
- 12471
Sweden
ijens wrote:Kommer hon turnera här i Sverige?
Tror jag inte, hon har nog fullt upp med turnén i Grekland. Men jag tror vi nog kan förvänta oss något om hon släpper nytt album. Men ingen turné.
Fast vem vet..
Samuel- Spamarizou
- 12471
Sweden
Svenskjäveln wrote:ijens wrote:Kommer hon turnera här i Sverige?
Tror jag inte, hon har nog fullt upp med turnén i Grekland. Men jag tror vi nog kan förvänta oss något om hon släpper nytt album. Men ingen turné.
Fast vem vet..
Man kan alltid hoppas
ijens wrote:Kommer hon turnera här i Sverige?
Men förhoppningsvis blir det något litet uppträdande i Sverige, som du kanske kan gå och kolla på?
Samuel- Spamarizou
- 12471
Sweden
Similar topics
» Helena släpper snart ny musik i Sverige
» Helena @ Shamone Bar - 18.07.2012
» Helena Paparizou Birthday 2012
» Helena and Melisses summer tour 2012
» 2012 - All The Time (Playmen ft Helena Paparizou, Courtney & Riskykidd)
» Helena @ Shamone Bar - 18.07.2012
» Helena Paparizou Birthday 2012
» Helena and Melisses summer tour 2012
» 2012 - All The Time (Playmen ft Helena Paparizou, Courtney & Riskykidd)
Paparizou Forum - Moved to paparizouforum.com :: Non English Discussions :: Swedish Fans Section - Diskutera om Helena på svenska
Page 1 of 1